FRI FRAKT OVER 1500

LYNRASK LEVERING MED PORTERBUDDY

GRATIS BYTTE UT JANUAR - 30 DAGERS RETURRETT

Kundeservice

Frakt og retur i Norge

Kjøp og bytte av julegaver

Åpne fanen

Ønsker du å returnere en julegave kjøpt på vår nettside? Det fikser vi!

Vi har utvidet bytterett på kjøp gjort i november og desember. Disse kan byttes ut januar 2022. Gaven kan da byttes til gavekort i nettbutikken vår, slik at du kan bestille ny vare. Gavekortet er gyldig i et år fra utstedelsesdato. For å kunne sende tilbake varen trenger vi ordrenummeret fra den opprinnelige bestillingen. Den som har gitt deg gaven har mottatt ordrenummeret i ordrebekreftelsen fra oss.
Legg en lapp i pakken med tydelig skrevet ordrenummer, i tillegg til din mailadresse.
Du vil motta gavekortkode på mail så snart vi har mottatt og behandlet retursendingen din.

Retursendinger adresseres til følgende adresse:

Tufte Wear AS

Postboks 346

1326 Lysaker

Merk at alt av lapper og pakninger må medfølge ved retursending og at plaggene må være ubrukt. Underbukser og badeshortser tas ikke i retur av hygieniske årsaker. Også om disser er innhold i en gaveeske med andre varer.  

Ønsker du returetikett til sendingen din?

Vi kan være behjelpelige med returetikett, send oss i så fall en mail med ditt fulle navn, adresse, postnummer og sted, i tillegg til ordrenummeret. Deretter vil du motta en returetikett på mail som må printes ut og limes utenpå retursendingen. 79,- vil da bli trukket fra gavekortet som utstedes per mail etter vi har mottatt returen din. Returen leveres på Postkontor eller Post i butikk.

Har tante eller onkel kjøp en gave som ikke er helt deg? 

Fortvil ikke. Kontakt oss på mail skal vi hjelpe deg å finne riktig ordrenummer! Vi trenger da navnet på personen du har fått gaven av, i tillegg til å vite hva slags vare du skal returnere.

Gi bort en gave?

Skal du handle julegave?

Vi har utvidet bytterett på kjøp gjort i november og desember. Disse kan byttes ut januar 2022. Gaven kan da byttes i gavekort i nettbutikken, slik at en kan bestille ny vare. Den som mottar gaven fra deg trenger å vite ordrenummeret på bestillingen din, denne finner du på ordrebekreftelsen du mottar på mail ved bestilling. 

Et tips er å skrive denne på en lapp du legger ved gaven. Det er ikke alle som er komfortable med å spørre etter de har fått en gave, og vi ønsker ikke julegaver som blir liggende bakerst i skapet fordi størrelsen eller fargen ikke ble helt rett.

Merk at alt av lapper og pakninger må medfølge ved retursending og at plaggene må være ubrukt. Underbukser og badeshortser tas ikke i retur av hygieniske årsaker. 

Har du spørsmål? Send en mail til post@tuftewear.no så hjelper vi deg!

Frakt og levering

Åpne fanen

PORTERBUDDY
Pakken leveres på kveldstid direkte hjem til den adressen du oppgir ved kjøp. Normal leveringstid er 1-2 hverdager. Porterbuddy vil kontakte deg via SMS med videre informasjon før utkjøring. Det er ingen fraktkostnad på ordre over 1500 kr. På bestillinger under 1500 kr er fraktkostnad 79 kr.

Frakten beregnes i handlekurven.

I Oslo, Bergen, og store deler av Viken og Vestfold kan du velge levering med Porterbuddy. Da får du pakken levert hjemme.

Vi tilbyr levering med PostNord i hele Norge, hvor du selv henter sendingen din på hentepunkt.

POSTNORD
Varene sendes med fri frakt om en handler for over 1500 kroner. All handel under 1500 kroner har en fast fraktpris på 79 kroner.

Vi sender vanligvis bestillingen din med en gang, senest 2 virkedager etter bestilling er mottatt og betaling godkjent, dersom varen er på lager. I noen perioder med stor pågang, f.eks ved kampanjer eller salg, kan utsendelse ta 3-6 virkedager. Normal leveringstid er 3 til 5 arbeidsdager, avhengig av hvor i landet man befinner seg. Under kampanjer kan dette bli inntil 9 virkedager. Leveringstidene som er oppgitt, er under enhver omstendighet tilnærmelsesvis.

PostNord sin hentefrist er 7 dager. Pakken går i retur til oss etter 7 dager hvis ikke du selv forlenger fristen. Dette kan du enkelt gjøre via PostNord-appen eller på https://my.postnord.no/privat. Å utsette hentefristen med 7 dager er gratis dersom du selv gjør dette via PostNord.

Sjekk at emballasjen er uskadet når du henter ut pakken din på hentested. Dersom det oppdages skade på emballasjen, må dette anmerkes på fraktbrevet eller eventuelt skrive skademelding til transportør. Vi bruker hovedsakelig PostNord for transport.

Forsendelse skjer for vår risiko. Du kan gjøre gjeldende ulike krav overfor oss som selger (heving av kjøp, prisavslag, retting, om-levering, erstatning) dersom varen har blitt skadet eller forringet under transporten.

Vi tar forbehold om forsinkelser rundt helligdager og høytider. Følg med på postleverandørens egne anbefalinger rundt høytider for å være sikker på levering i tide. Vi vil også opplyse om dette på nettsidene våre.

Leveringsadresse

Åpne fanen

Dersom du velger Vipps hurtigkasse eller PayPal Express checkout som betalingsløsning behøver du ikke legge inn leveringsadresse i handlekurven. Dette legges inn automatisk og blir hentet fra din personlige informasjon i Vipps appen/PayPal Express Checkout. Leveringsadressen blir hentet fra Folkeregisteret (Vipps). Er det feil adresse må du endre den i Vipps/Paypal i forkant av bestilling, slik at pakken blir sendt rett sted.

Hvor leveres varene ut?

Åpne fanen

Ved bruk av Porterbuddy leveres pakken direkte på adressen du oppgir ved bestilling.

Ved levering med PostNord benyttes deres løsning MyPack Collect der pakken leveres på postkontor/post i butikk og du får full sporing av pakken. Retningslinjene til PostNord tilsier at de leverer på nærmeste utleveringssted til deg som kunde, basert på avstand i luftlinje og kapasitet på utleveringssted. Er det ikke kapasitet på nærmeste utleveringssted kan derfor pakken havne på andre utleveringssteder nærheten. Du vil motta informasjon om utleveringssted på mail/ sms fra PostNord.

Varer som er bestilt må hentes på utleveringssted angitt av PostNord. Vi i Tufte kan ikke endre utleveringssted etter bestilling. Du som kunde kan gå inn på PostNord sin nettside HER  og endre stedet hvor du ønsker pakken skal utleveres.

PostNord sin hentefrist er 7 dager. Pakken går i retur til oss etter 7 dager hvis ikke du selv forlenger fristen. Dette kan du enkelt gjøre via PostNord-appen eller på https://my.postnord.no/privat. Å utsette hentefristen med 7 dager er gratis dersom du selv gjør dette via PostNord.

Sporing av pakke kan du også finne hos PostNord: https://www.postnord.no

Dersom du ønsker å kontakte kundeservice hos PostNord så finner du kontaktinformasjonen deres HER

Gi bort en gave fra Tufte?

Åpne fanen

Den som mottar gaven fra deg trenger å vite ordrenummeret på bestillingen din, denne finner du på ordrebekreftelsen du mottar på mail ved bestilling.

Et tips er å skrive denne på en lapp du legger ved gaven. Det er ikke alle som er komfortable med å spørre om denne etter de har fått en gave, og vi ønsker ikke gaver som blir liggende bakerst i skapet fordi størrelsen eller fargen ikke ble helt rett.

Merk at alt av lapper og pakninger må medfølge ved retursending og at plaggene må være ubrukt. Underbukser og badeshortser tas ikke i retur av hygieniske årsaker.

Har du spørsmål? Send en mail til post@tuftewear.no så hjelper vi deg

Fått gave kjøpt fra Tufte?

Åpne fanen

Ønsker du å returnere en gave kjøpt på vår nettside? Det fikser vi!

Gaven kan da byttes i gavekort i nettbutikken vår, slik at du kan bestille ny vare. Gavekortet er gyldig i et år fra utstedelsesdato. For å kunne behandle returen trenger vi ordrenummeret fra den opprinnelige bestillingen. Den som har gitt deg gaven har mottatt ordrenummeret i ordrebekreftelsen fra oss. Legg en lapp i pakken med tydelig skrevet ordrenummer, i tillegg til din mailadresse.

Du vil motta gavekortkoden på mail så snart vi har mottatt og behandlet retursendingen din.

Retursendinger adresseres til oss:

Tufte Wear AS

Postboks 346

1326 Lysaker

Merk at alt av lapper og pakninger må medfølge ved retursending og at plaggene må være ubrukt. Underbukser og badeshortser tas ikke i retur av hygieniske årsaker. Også om disser er innhold i en gaveeske i kombinasjon med andre varer.

Ønsker du returetikett til sendingen din?

Vi kan være behjelpelige med returetikett, send oss i så fall en mail på post@tuftewear.no med ditt fulle navn, adresse, postnummer og sted, i tillegg til ordrenummeret. Deretter vil du motta en returetikett på mail som må printes ut og limes utenpå retursendingen. 79,- i fraktkostnad vil da bli trukket fra gavekortbeløpet som utstedes per mail etter vi har mottatt returen din. Returen leverer du på Postkontor eller Post i butikk.

Har du ikke ordrenummeret?

Fortvil ikke. Kontakt oss på mail skal vi hjelpe deg å finne riktig ordrenummer! Vi trenger da navnet på personen du har fått gaven av, i tillegg til å vite hva slags vare du skal returnere.
Mailadressen er post@tuftewear.no

Retur av vare kjøpt i vår nettbutikk

Åpne fanen

Alle som handler varer i nettbutikken vår har mulighet til å returnere ubrukt/uåpnet vare innenfor 14 dager i henhold til kjøpsloven. Varene sendes da til oss:

Tufte Wear AS
Postboks 346
1326 Lysaker

Logg inn på brukeren din på nettsiden vår for å melde inn retur eller bytte. Har du ikke profil hos oss? Opprett bruker med samme mailadresse som du la ordren din med her og meld retur fra Min Konto. Det lå en returetikett i pakken du har mottatt fra oss. Pakk varene og klistre returetiketten utenpå pakken. Pakken leveres på postkontor eller Post i Butikk. Du kan søke opp nærmeste HER. Vi tilbyr fri returfrakt dersom du ønsker å bytte størrelse. Dersom du ønsker å få refundert pengene så koster returfrakten 79,- ved bruk av vår returetikett. Returfrakten vil bli trukket fra beløpet som blir refundert når vi har behandlet returen din.

Har du ikke mottatt returetikett? Send en mail til post@tuftewear.no så hjelper vi deg!

Retur på grunn av feil fra oss som selger, krediteres fullt ut men må avtales med oss på mail til post@tuftewear.no. Undertøy og badeshorts der pakningen er åpnet kan dessverre ikke returneres da vi ikke kan videreselge disse av hygieniske årsaker. Varer som returneres i oppkrav vil ikke bli hentet. Ikke lagerførte varer (Forundringspakker, bestilling- og spesialvarer) krediteres ikke, og tas ikke i retur.

Pengene for varen du returnerer vil bli refundert via samme betalingsmåte som du benyttet da du bestilte varen.

Bytte av vare kjøpt i vår nettbutikk

Åpne fanen

Meld inn bytte av varer ved å logge inn på brukeren din på nettsiden. Her velger du selv hvilken vare du ønsker å bytte og hvilken størrelse du ønsker å bytte til. Pakk returen og klistre returetiketten du har mottatt utenpå pakken. Pakken leveres så på postkontor eller Post i Butikk. Du kan søke opp nærmeste HER. Vi sender den nye varen fra lageret så snart vi har mottatt og behandlet retursendingen din. Vi tilbyr fri returfrakt dersom du skal bytte størrelse.

Retur av vare kjøpt ved annet utsalgssted

Åpne fanen

Varer som er kjøpt i fysisk butikk eller annen nettbutikk enn vår skal returneres til utsalgssted hvor varen er kjøpt.  Slike returer skal ikke sendes til Tufte Wear da returrett kun gjelder der varen er kjøpt.

Frakt og retur - internasjonale ordre

Frakt og levering

Åpne fanen


LEVERINGSTID

Internasjonale ordre sendes med DHL Express Shipping fra vårt lager i Norge.
Antatt leveringstid er 2-4 arbeidsdager med DHL Express Shipping.

FRAKT

Gratis frakt på bestillinger over 1500 NOK.

Hvis bestillingen er under minimumsbeløpet for gratis frakt, er fraktkostnaden 180 NOK.

SPORING

DHL vil sende deg sporing og SMS før sendingens ankomst. Via SMSen kan du velge hvor og når du vil få pakken levert gjennom tjenesten Delivery on Demand fra DHL.

INGEN SKJULTE KOSTNADER

Det blir ingen ekstra kostnader i tillegg til prisen du ser i kassen. Toll, skatter og avgifter er inkludert i prisen. Vi sender med DHL Express med DDP (Delivery Duty Paid), hvilket betyr at vi som sender dekker alle kostnadene ved forsendelse.

Retur og bytte

Åpne fanen

RETUR

Vi har 30 dagers returrett på alle kjøp.

Så lenge en vare fortsatt er i sin opprinnelige tilstand, inkludert emballasje og lapper, kan de returneres. Hygiene og kundenes sikkerhet er viktig for oss, så enkelte varer kan ikke returneres:, dette gjelder inkludert undertøy og badetøy.

Hvis du returnerer en vare innen 30 dager etter kjøp, refunderer vi vareverdien i sin helhet via den opprinnelige betalingsmåten. Vær oppmerksom på fraktkostnader for retur og eventuelle toll og avgifter ikke refunderes.

Vennligst fyll ut og send vårt RETURSKJEMA og plagget du vil returnere til oss:

Tufte Wear AS
Postboks 346
1326 Lysaker
NORWAY

Vi refunderer pengene dine så snart retursendingen din er mottatt og behandlet. Du vil da motta en e-post med bekreftelse på refusjonen.

BYTTE

Vi tilbyr dessverre ikke bytter. Hvis du ønsker en annen størrelse eller farge, kan du returnere varen du har mottatt og legge inn en ny bestilling.


Betalingsløsninger - Klarna, Vipps og PayPal

Betale direkte med kredittkort

Åpne fanen

Du kan legge inn kortdetaljene dine direkte ved utsjekk. Alle transaksjoner er sikre og krypterte. Denne tjenesten er levert av Stripe.

Betale med PayPal

Åpne fanen

For å betale med PayPal trenger du en konto der. Hos PayPal legger du inn betalingskortet som du vil bruke med PayPal sin betalingsløsning.

Velg så PayPal som betalingsmiddel i handlekurven. Fullfør betalingen ved å logge inn med PayPal – du trenger ikke å skrive inn kortnummeret.

Når du betaler med PayPal trenger du bare e-postadressen og passordet ditt. Kortdetaljene dine er trygt plassert hos dem og blir ikke delt med oss. Eventuelle gebyr er oppgitt ved de ulike betalingsalternativene.

Betale med Klarna

Åpne fanen

Dersom du benytter Klarna som betalingsmetode ved handel i nettbutikken vår kan du velge å få varene før du betaler. Dersom du velger å betale innen 14 dager er det kostnadsfritt å utsette betalingen. Du kan også velge å dele opp betalingen eller betale bestillingen fullt ut med en gang, ved bruk av bankkort. Du velger selv hvordan du ønsker å gjøre betalingen i handlekurven. Eventuelle gebyr er oppgitt ved de ulike betalingsalternativene.

Returnere varer betalt med Klarna

Åpne fanen

Har du brukt Klarna som betalingmetode, og ønsker å returnere varer, er det fint om du leser dette:

Følg fremgangsmåten vår for retur. Du finner informasjon om retur lenger ned på siden her. Husk å ta vare på sporingsnummeret for pakken din. Logg inn her eller i Klarna appen, og gå til fakturaen knyttet til varene du vil returnere. Klikk på “Rapporter en retur” og bekreft.Når vi har mottatt og behandlet returen din vil fakturaen bli oppdatert. En bekreftelse vil bli utsendt via e-post av Klarna, men du kan også logge inn her eller i Klarna appen, for å få oppdatert informasjon om fakturaen.

Har du andre spørsmål? Ikke nøl med å kontakte oss på mail til post@tuftewear.no

Betale med Vipps

Åpne fanen

Velger du Vipps som betalingsløsning bekrefter du kjøpet ditt i appen, akkurat som når du betaler med Vipps andre steder. Du velger “Vipps” ved betaling og oppgir telefonnummeret ditt. Deretter får du et varsel på telefonen din. Åpne Vipps og følg instruksjonene.

Det er ikke gebyr på bruk av Vipps som betalingsløsning.

Reklamasjon

Reklamasjon

Åpne fanen

Dersom det er en feil på våre produkter har du mulighet til å reklamere på dette. Reklamasjonen skal gjøres der varen er kjøpt. Har du kjøpt varen i en annen butikk eller nettbutikk enn tuftewear.no må du reklamere der. Husk å ha med kvittering på kjøpet.

Dersom varen er kjøpt i vår nettbutikk sender du oss ordrenummeret det gjelder, i tillegg til bilde og beskrivelse av hva som har skjedd, og hva slags plagg du reklamerer på. Dette sendes på en e-post til post@tuftewear.no 

Vi har normalt svartid i løpet av samme eller påfølgende arbeidsdag. I spesielt hektiske perioder kan det være noe lenger svartid.

Hva kan det reklameres på?

Åpne fanen

Tufte Wear produserer plagg av høy kvalitet, komfort og slitestyrke. Plaggene skal derfor tåle normal bruk over tid uten skader.

Vi har få reklamasjoner, men de tingene som for eksempel kan skje er:

- En søm ryker
- Det går hull i stoffet uten grunn
- Feil søm/ fasong
- Andre feil utenom normalen

Enkelte ting kan det dog ikke anses som reklamasjon som et utgangspunkt og det kan være:

- Hull grunnet slitasje over tid som må anses som normalt
- Normal nupping – dette vil forekomme på alle plagg basert på bruksmønster
- Feil grunnet feil bruk eller vask

Vi anbefaler likevel å ta kontakt med oss om du er i tvil, så skal vi sørge for god oppfølging.

Har du mottatt feil vare eller manglet det vare i forsendelsen?

Åpne fanen

Om vi skulle ha levert feil produkt eller antall bes du om å gi oss beskjed så raskt som mulig slik at vi kan få rettet opp feilen. Send oss en E-post til post@tuftewear.no.

Størrelsesguide

Herre

Åpne fanen

Størrelsesguiden gir en indikasjon på hvordan vi tar mål på våre plagg, og hvilken størrelse du bør bestille sett i sammenheng med målene på kroppen din. Målene bør tas direkte på kroppen. Hvis du liker en løsere passform kan du gjerne gå opp en størrelse, og motsatt om du ønsker en ettersittende passform.Våre mål er veldig generelle og bør derfor kun brukes som veiledning, da vi alle kommer i ulike størrelser og fasonger.

Alle mål er oppgitt i centimeter.

Dame

Åpne fanen

Størrelsesguiden gir en indikasjon på hvordan vi tar mål på våre plagg, og hvilken størrelse du bør bestille sett i sammenheng med målene på kroppen din. Målene bør tas direkte på kroppen. Hvis du liker en løsere passform kan du gjerne gå opp en størrelse, og motsatt om du ønsker en ettersittende passform.Våre mål er veldig generelle og bør derfor kun brukes som veiledning, da kropper kommer i alle størrelser og fasonger.

Alle mål er oppgitt i centimeter.

Unisex

Åpne fanen

Dette er størrelsesguiden for unisex plagg til voksen fra Tufte. Størrelsene tar utgangspunkt i størrelsesguiden for herre. Vi anbefaler generelt damer å gå ned en størrelse fra hva en vanligvis bruker.Størrelsesguiden gir en indikasjon på hvordan vi tar mål på våre plagg, og hvilken størrelse du bør bestille sett i sammenheng med målene på kroppen din. Målene bør tas direkte på kroppen.Våre mål er veldig generelle og bør derfor kun brukes som veiledning, da kropper kommer i alle størrelser og fasonger.

Alle mål er oppgitt i centimeter.

Barn

Åpne fanen

Størrelsesguiden til barn gir en indikasjon på hvordan vi tar mål på våre plagg, og hvilken størrelse du bør bestille til barnet sett i sammenheng målene på barnets kropp. Målene bør tas direkte på kroppen. Hvis du ønsker en løsere passform eller et plagg å vokse i kan du gjerne gå opp en størrelse.Våre mål er veldig generelle og bør derfor kun brukes som veiledning, da kropper kommer i alle størrelser og fasonger.

Alle mål er oppgitt i centimeter.

Kontakt oss

Kontakt

Åpne fanen

Kontakt oss gjerne på post@tuftewear.no

Vi svarer deg så fort vi kan.

Dersom det gjelder en bestilling i nettbutikken, er det fint om du legger ved ordrenummeret ditt når du kontakter oss.

Vilkår og betingelser

Kampanjer

Åpne fanen

Vi har kampanjer med angitte rabatter og disse kan ikke benyttes sammen med eventuelle andre rabatter i form av rabattkoder eller lignende. Vi forbeholder oss retten til å kansellere ordre hvor kumulative rabatter inntreffer.

Priser

Åpne fanen

Alle våre priser er inkludert merverdiavgift dersom noe annet ikke er spesifisert. Vi endrer kontinuerlig på priser på produkter. Dette kan være i samsvar med kampanjer, salg eller endring av priser hos våre leverandører. Prisendringer påvirker ikke sendte bestillinger.

Vi tar forbehold om prisfeil og utsolgte varer.

Ordrebekreftelse

Åpne fanen

Du vil motta en ordrebekreftelse på e-post umiddelbart etter at din bestilling er godkjent.

Vilkår nyhetsbrev

Åpne fanen

Tufte Wear AS er behandlingsansvarlig for personopplysningene dine. Du kan når som helst avslutte ditt abonnement ved å trykke på avmeldingslenken nederst i et nyhetsbrev.

Personopplysningene du oppgir brukes av oss i Tufte Wear AS til å administrere distribusjonen av vårt nyhetsbrev til deg. I tillegg kan personopplysningene dine behandles for de formålene som er fastsatt i vår Personvernerklæring. Der kan du også finne mer informasjon om vår behandling av personopplysninger og hvordan du eventuelt kan kontakte oss. 

Dine personopplysninger kan benyttes av oss til å annonsere våre produkter. Ved å knytte opplysningene dine opp mot tidligere kjøp eller benytte informasjon fra informasjonskapsler, kan vi lage tilpassende annonser til deg i sosiale kanaler, herunder Facebook og Instagram. For deg vil dette innebære at du vil se tilbud og informasjon som er mer relevant for deg.

Vilkår Tufte Club

Åpne fanen

Tufte Wear AS er behandlingsansvarlig for personopplysningene dine. Du kan når som helst si opp ditt Tufte Club medlemskap ved å sende oss en mail på post@tuftewear.no og så behandler vi oppsigelsen fortløpende.

Personopplysningene du oppgir brukes av oss i Tufte Wear AS til å administrere fordelene dine i vår kundeklubb, og sende deg e-post om disse fordelene. I tillegg kan personopplysningene dine behandles for de formålene som er fastsatt i vår Personvernerklæring. Der kan du også finne mer informasjon om vår behandling av personopplysninger og hvordan du eventuelt kan kontakte oss. 

Dine personopplysninger kan benyttes av oss til å annonsere våre produkter. Ved å knytte opplysningene dine opp mot tidligere kjøp eller benytte informasjon fra informasjonskapsler, kan vi lage tilpassende annonser til deg i sosiale kanaler, herunder Facebook og Instagram. For deg vil dette innebære at du vil se tilbud og informasjon som er mer relevant for deg.

Tufte Club

Hva er Tufte Club?

Åpne fanen

Tufte Club blir levert av Smile.io, en av verdens største leverandører for fordelsprogram. Personvern er viktig for oss i Tufte Club! Se mer info om personvern og Smile.io her.

Vi elsker trofaste kunder og Tufte Club er en måte for oss å si takk og gi noe tilbake til deg som handler ofte hos oss!

Med vårt Tufte Club program kan du tjene Tufte Points for hvert kjøp du gjør i nettbutikken vår - i tillegg til å motta kuponger og poeng for andre ting, som å anbefale oss til venner og kjente, eller like kontoene våre i enkelte sosiale medier. Tufte points kan og brukes til å løse inn rabattkuponger til fremtidige ordre.

Du finner all informasjon om din Tufte Club konto, inkludert hvor mange Tufte Points du har, belønninger og flere måter å tjene Tufte Points på ved å klikke på Tufte Club widgeten på høyre side av mesteparten av våre sider på tuftewear.no.

Hva er VIP Tiers?

Åpne fanen

Vi har 3 nivåer av VIP kunder i Tufte Club, basert på hvor mange Tufte Points man har opptjent i det innværende kalenderåret (1.1.-31.12.). Disse nivåene kalles VIP Tiers.

Bronze  (0 - 5.000 Tufte Points)  
1 Tufte Point for hver 1 NOK brukt på kvalifiserte bestillinger.

Silver (5.000 - 14,999 Tufte Points)
2 Tufte Point for hver 1 NOK brukt på kvalifiserte bestillinger.

Ved oppnåelse av nivået Silver får du 1 stk gavekort til fritt bruk i nettbutikken på 100 NOK.


Gold (15.000+ Tufte Points)
3 Tufte Point for hver 1 NOK brukt på kvalifiserte bestillinger.

Ved oppnåelse av nivået Gold får du 1 stk gavekort til fritt bruk i nettbutikken på 250 NOK.

Hvordan bruke rabattkuponger/rabattkoder?

Åpne fanen

Rabattkupongen du mottok kan brukes på ethvert kjøp du gjør på nettsiden vår gitt at produktet/varianter av produktet ikke er på salg. Det er ikke mulig å bruke rabattkupong ved kjøp av gavekort. Kuponger opptjent gjennom Tufte Club kan bare brukes en gang og utløper fra 30 dager - 6 måneder, avhengig av hva slags kupong du har mottatt.

Når du er klar til å fullføre ordren din, logg inn på din Tufte Profil og klikk deretter Kasse. På kasse-siden limer/skriver du inn kupongkoden du mottok i feltet "Gavekort eller rabattkode" på høyre side av skjermen rett over delsummen din. Klikk på Bruk, så ser du rabatten umiddelbart reflektert i sluttsummen. Finner du ikke den e-posten? Ikke bekymre deg! Kupongkodene du har mottatt kan hentes ved å klikke Rewards & Referals, bla til bunnen av modulen og klikke My Rewards. Når du ser koden du ønsker, klikker du på "Copy" ved siden av den, og limer den deretter inn i feltet "Gavekort eller rabattkode" i kassen, som beskrevet ovenfor.

Merk: kupongkoder, belønninger eller rabatter kan kun brukes en av gangen og de kan ikke brukes etter at bestillingen er gjort. De må brukes ved handel i kassen.

Hvordan kan jeg se hvor mange Tufte Points jeg har?

Åpne fanen

Klikk på widgeten med Tufte logo nederst til høyre på de fleste sider på tuftewear.no. Ser du ikke widgeten? Forsikre deg om at du er logget inn! Modulen gir deg tilgang til:

- din nåværende Tufte Points saldo

- eventuelle belønninger du allerede har opptjent

- belønninger du er kvalifisert for, men ennå ikke har gjort krav på

- din VIP-status

- henvisningsdashboardet. Her kan du sende vennene dine en kupong og motta en kupong til deg selv når de foretar sitt første kjøp

- din historie med Tufte Points-inntekter og innløsninger av rabatter

Hvordan tjene Tufte Points?

Åpne fanen

Gode ​​nyheter! Dine interaksjoner med oss ​​tjener automatisk Tufte Points når du oppretter en Tufte Wear konto.

Når du er logget på Tufte Wear konto, vil du motta Tufte Coins for ting som:

- Plasser en kvalifisert ordre:

Bronze  (0 - 5.000 Tufte Points)  
1 Tufte Point for hver 1 NOK brukt på kvalifiserte bestillinger.

Silver (5.000 - 14,999 Tufte Points)
2 Tufte Point for hver 1 NOK brukt på kvalifiserte bestillinger.

Gold (15.000+ Tufte Points)
3 Tufte Point for hver 1 NOK brukt på kvalifiserte bestillinger.

- Anbefaler Tufte Wear til en venn eller kollega som deretter gjør en handel hos oss

- Følger eller liker oss på sosiale medier

For å tjene mest mulig Tufte Points, sørg for at du er logget inn når du besøker nettstedet vårt! Det er så enkelt!

For å opprette din Tufte Wear konto, klikk "LOGG INN" øverst til høyre på en hvilken som helst side på nettstedet.

Hvordan fjerner jeg meg som bruker av Tufte Club?

Åpne fanen

Om du ikke ønsker å være medlem av Tufte Club har vi full forståelse for det. Send oss en mail på post@tuftewear.no så fjerner vi deg fra programmet. Merk at du da kan gå glipp av allerede opptjente poeng/ kuponger og fremtidige tilbud knyttet til Tufte Club.

Lukk (esc)

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

Søk

NO
NO